مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-05اقتصادي

برخورد قاطعانه با عاملان افزایش قیمت ها در خراسان شمالی


افزایش قیمت کالاها در استان قابل قبول نیست و در صورت نیاز به اصلاح قیمت، باید موضوع از طریق مبادی مربوطه بررسی و اعلام شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش قیمت کالاها در استان قابل قبول نیست و در صورت نیاز به اصلاح قیمت، باید موضوع از طریق مبادی مربوطه بررسی و اعلام شود.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت که 16 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه های نظارتی باید نظارت بر قیمت ها در استان افزایش یابد و با افرادی که از دستورالعمل ها و مصوبات مربوط به معیشت مردم تخطی می کنند قاطعانه برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با افرادی که موجب افزایش قیمت ها می شوند گذشتی نخواهیم داشت، افزود: آنالیز قیمت ها باید کارشناسی باشد و در صورت نیاز، اصلاح قیمت ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام شود.

حسین نژاد با اشاره به فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در استان، گفت: تمامی این فروشگاه ها مکلف به رعایت قانون نظام صنفی و نرخ قیمت های مصوب شده در استان هستند.

وی افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه را برای رونق اقتصادی استان الزامی دانست و افزود: خراسان شمالی دارای بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با عاملان افزایش قیمت ها در خراسان شمالی

برخورد قاطعانه با عاملان افزایش قیمت ها در خراسان شمالی