مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-05سياسي

خدمت به مردم عدالت اجتماعی را فراهم می سازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، قائم مقام کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار و گفت وگو کرد.

قائم مقام کمیته امداد در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت کمک به محرومان گفت: کمیته امداد وظیفه خود را در راستای تحقق یکی از احکام الهی که توجه به انفاق است، انجام می دهد.

مصطفی خاکسار با بیان اینکه در استان زنجان هم اتفاقات خوبی در راستای کمک به محرومین صورت گرفته است، گفت: امیدواریم این روند در دوره مدیریتی جدید مستمر باشد.

وی با بیان اینکه اساس و فلسفه وجود نظام اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است، تاکید کرد: خدمت به مردم از برجسته ترین اقداماتی است که عدالت اجتماعی را محقق خواهد ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار گفت: کار کردن در کمیته امداد از دو جهت توفیق الهی است اول اینکه نهادی است که نام امام روی آن است و از طرفی نهادی است که با محرومین سر و کار دارد.

آیت الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه هر 350 مددجو یک مددکار دارد، گفت: انتظار داریم که تعداد مددکاران بیشتر شود تا کار مددجویان زودتر انجام شود.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد فعالیت های خوبی صورت گرفته است، گفت: امیدواریم این روند رسیدگی به محرومین ادامه دار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم عدالت اجتماعی را فراهم می سازد

خدمت به مردم عدالت اجتماعی را فراهم می سازد