مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-05سياسي

32 درصد جمعیت هدف در تویسرکان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری


سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه تا کنون 9500 نفر معادل 32 درصد جمعیت هدف زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته اند، گفت: برای 800 نفر نیز حقوق بازنشستگی برقرار شده است.

- به گزارش، حسین افشاری شنبه در جلسه دیدار مدیرکل بیمه روستایی و عشایری استان همدان با بیان اینکه جهت فراهم سازی بسترهای لازم جهت گسترش فرهنگ بیمه در بین شهروندان و بویژه روستاییان و عشایر شهرستان تاکید کردند.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای در خصوص فراهم سازی بسترهای مورد نیاز زیر پوشش و قرار گرفتن آحاد جامعه به خصوص روستاییان و عشایر دارد، خاطرنشان کرد: پذیرش بیمه به عنوان یک سرمایه گذاری از سوی بیمه شونده نیازمند هماهنگی و همکاری طیف های مختلفی از نیروهای ذی ربط در جامعه دارد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: دستگاه های دولتی و غیردولتی باید تلاش کنند که بر اساس برنامه ریزی های علمی و کارشناسی شده فرهنگ بیمه پذیری را به عنوان یک ضرورت در زندگی اجتماعی تمام اقشار مردم نهادینه کنند.

افشاریبا بیان اینکه تا کنون 9 هزار و 500 نفر معادل 32 درصد جمعیت هدف زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته اند، گفت: برای 800 نفر نیز حقوق بازنشستگی برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد جمعیت هدف در تویسرکان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری

32 درصد جمعیت هدف در تویسرکان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری