مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-05اقتصادي

تصمیم گیری برای منطقه گاوازنگ در کارگروه زیربنایی انجام می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: موضوع منطقه گرشگری گاوازنگ در کارگروه زیربنایی انجام می گیرد.

- ، مسعود بیات منش در جلسه کار گروه امور زیر بنایی در محل استانداری زنجان، گفت: در گذشته سکونتگاهی غیر رسمی در روستایی واقع در گاوازنگ ایجاد شده که فاقد هر گونه امکانات بوده و در این میان موضوع منطقه گردشگری گاوازنگ و مسئولیت تصمیم گیری ها در کارگروه زیربنایی انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: ساکنان این روستا پیگیر برخورداری از خدمات زیر بنایی آب شرب و گاز هستند و باید اهالی این منطقه در آرامش باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: گاوازنگ در حریم واقع شده و باید به لحاظ مالکیت نیز با شهرسازی منطبق شود و منتظر هستیم این پرونده به صورت کامل به اداره راه و شهرسازی ارسال شود.

بیات منش تاکید کرد: باید هردو مقوله منطقه سکونت گاه غیررسمی گاوازنگ و طرح کلیت منطقه گردشگری گاوازنگ به طور همزمان پرداخته و پیش رود.

وی بیان داشت: مصوبات قبلی کارگروه مبنی بر جابجایی این سکونتگاه غیررسمی، بوده که حتی شهرک مسکونی در کنار آن ایجاد شده و با مسئولیت سازمان همیاری شهرداری ها به برخی پلاک ها، زمین مسکونی واگذار کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در صورت تثبیت شدن سکونتگاه غیر رسمی سوالی که مطرح خواهد شد این است که با چه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای منطقه گاوازنگ در کارگروه زیربنایی انجام می شود

تصمیم گیری برای منطقه گاوازنگ در کارگروه زیربنایی انجام می شود