مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-05ورزشي

شیمیدر میزبان لیگ بسکتبال ایران شد / جدال قمی ها با 3 رقیب جدید


تیم بسکتبال شیمیدر قم با قرار گرفتن در گروه G مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور از سوی فدراسیون به عنوان میزبان بازی های این گروه انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، تیم دسته اول بسکتبال شیمیدر قم در مرحله دوم مسابقات این فصل لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران با تیم های عقاب تهران، خانه بسکتبال اسلامشهر و خانه بسکتبال بابل در گروه G هم گروه شده و از 16 بهمن ماه در سالن شهدای بهزیستی قم میزبان حریفان خود خواهد بود.

شاگردان امید موحدنژاد در این مرحله نیز همانند بازی های مرحله نخست به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برابر حریفان به میزبانی بابل صف آرایی می کنند تا با کسب بهترین رتبه جدول گروه G مهیای حضور در مرحله پلی آف فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول ایران شوند.

قریشی و سلیمانی یاران جدید تیم دسته اول شیمیدر مهدی قریشی و عرفان سلیمانی به عنوان بازیکنان جدید تیم دسته اول شیمیدر، این تیم را در مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال ایران همراهی می کنند.

بر اساس قوانین فدراسیون بسکتبال، باشگاه هایی که همزمان در لیگ های برتر و دسته اول بسکتبال تیم داری می کنند، این امکان را دارند که از 2 بازیکن زیر 23 سال خود در هر دو تیم بهره ببرند، بر این اساس مهدی قریشی و عرفان سلیمانی بازیکنان تیم لیگ برتری شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر میزبان لیگ بسکتبال ایران شد / جدال قمی ها با 3 رقیب جدید

شیمیدر میزبان لیگ بسکتبال ایران شد / جدال قمی ها با 3 رقیب جدید