مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-05سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری با گرامیداشت دهه مبارک فجر، به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش همه دولت ها و خدمتگزاران، خدمات چشمگیری در بخش آب و فاضلاب در تمام کشور به ویژه در استان قم به مردم ارائه شده است.

وی در ادامه به برخی از طرح های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی شرکت آب و فاضلاب استان قم در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و در این ایام 19 طرح با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم  اجرای پروژه بهسازی، ترمیم جدار و احیای 5 حلقه چاه آب شرب روستایی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال را از جمله قابل افتتاح در این ایام برشمرد و احداث فاز یک پروژه مخازن دستجرد، بهره برداری از چاه شماره 1 علی آباد و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال  آب روستاهای شهرستان جعفرآباد را از پروژه های آماده بهره برداری در دهه  فجر اعلام کرد.

وی با اشاره به  اصلاح و بازسازی بیش از 2500 متر شبکه آب در روستاهای فاقد دهیاری و نصب 30 دستگاه فلومتر در منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال

افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح آبفای قم با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال