مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-05دانش

برگزیدگان جشنواره رازی در حوزه فناوری و تولید دانش تقدیر می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی امروز در نشست خبری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به این که تحقیقات و فناوری رصدخانه حوزه سلامت محسوب می شوند، - معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: امسال علاوه بر تقدیر از 21 عضو حقیقی شامل محققان جوان و تحقیقات دانشجویی، از افرادی هم که در فناوری و هم در تولید دانش برگزیده بودند، نیز تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی امروز در نشست خبری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به این که تحقیقات و فناوری رصدخانه حوزه سلامت محسوب می شوند، تاکید کرد: اگر بخواهیم در حوزه سلامت، یک تصمیم کلان بگیریم؛ معقول و منطقی است که حتما باید این تصمیمات متناسب با تحقیقات و بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات باشد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار کرد: در سال های گذشته در حوزه سلامت تحقیقات قابل توجهی انجام شده و برنامه ریزی ما به این ترتیب است که با تقویت تولید دانش و مرجعیت علمی، به سمت فناوری برویم و به تحقیقات محصول محور بیشتر بپردازیم.

وی با تاکید بر اهمیت تحقیقات سلامت، ادامه داد: در بررسی های تحقیقات انجام شده در سال گذشته که برای جشنواره تحقیقاتی و فناوری رازی توسط معاونت تحقیقات و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره رازی در حوزه فناوری و تولید دانش تقدیر می شوند

برگزیدگان جشنواره رازی در حوزه فناوری و تولید دانش تقدیر می شوند