مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-05سياسي

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی


رییس دیوان عالی کشور در پی شهادت مظلومانه یکی از مأموران نیروی انتظامی در بیدزرد شیراز و دستگیری متهم، بر ضرورت تسریع در رسیدگی و دادرسی به صورت فوق العاده تاکید کرد.

- دستور رییس دیوان عالی کشور به رییس کل دادگستری استان فارس: ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی رییس دیوان عالی کشور در پی شهادت مظلومانه یکی از مأموران نیروی انتظامی در بیدزرد شیراز و دستگیری متهم، بر ضرورت تسریع در رسیدگی و دادرسی به صورت فوق العاده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عالی کشور، در پی شهادت مظلومانه مامور نیروی انتظامی شهید علی اکبر رنجبر در بیدزرد شیراز و دستگیری متهم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور طی نامه ای خطاب به رییس کل دادگستری استان فارس بر ضرورت تسریع در رسیدگی و دادرسی به صورت فوق العاده تاکید کرد.

متن نامه رییس دیوان عالی کشور به رییس کل دادگستری استان فارس به این شرح است: حادثه تلخ و جنایت هولناکی که منجر به شهادت یکی از مأمورین خدوم نیروی انتظامی شد قلوب همه را جریحه دار کرد و مطالبه عمومی را در مورد برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برانگیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی