مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-05سياسي

حضور پرشور مردم در تشییع شهید رنجبر نمودی از قدرشناسی مردم از پلیس


استاندار سمنان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید رنجبر در شیراز به عنوان نمودی از قدرشناسی مردم از نیروی انتظامی نام برد - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید رنجبر در شیراز به عنوان نمودی از قدرشناسی مردم از نیروی انتظامی نام برد سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 16 بهمن 1400 در حسینیه نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر نیروی انتظامی و شهید گرانقدر، سرهنگ دوم رنجبر که به دست ارازل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: بر حسب وظیفه خدمت همکاران پرتلاش این شهید گرانقدر در نیروی انتظامی استان سمنان و به منظور عرض تسلیت رسیدیم و برای این شهید گرانقدر از خداوند متعال علو درجات و برای خانوادشان صبر و شکیبایی آرزومندم.

استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی در برابر مردم مهربانانه، عزتمندانه و اخلاق مدار و در برابر کسانی که ناامنی ایجاد می کنند، مقتدرانه برخورد می کند.

وی افزود: بابت تمام تلاش ها و کوشش هایی که شما عزیزان در نیروی پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی به انجام می رسانید، تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی خاطرنشان کرد: استان سمنان با توجه به وسعت بالا، استان برتر در بحث امنیت پایدار است که این مهم حاصل همت و پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشرافیت پرسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در تشییع شهید رنجبر نمودی از قدرشناسی مردم از پلیس

حضور پرشور مردم در تشییع شهید رنجبر نمودی از قدرشناسی مردم از پلیس