مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-05پزشكي

به اضطرابی ها، چه چیزهایی نگوییم؟/ پرهیز از خوددرمانی در ارتباط با فرد مضطرب


همینکه شما در کنار فرد مضطرب، به عنوان یک دوست یا یکی از اعضای خانواده حضور داشته باشید، او را درک و همدلی کنید، برایش می تواند کمک کننده باشد، - گروه خانواده: خیلی از افراد به دلیل شرایط خاص زندگی ، فشارهای عصبی و یا حتی دلایل ژنتیکی دارای اضطراب های زیادی هستند، اینها عموما مشخصه های زیادی دارند و یکی از ویژگی هایشان نیز این است که مدام به دنبال تأیید گرفتن از دیگران هستند.

مثل اینکه اضطراب بدی آب و هوا را دارند و مدام اخبار را چک می کنند تا ببینند آخر هفته هوا چطور می شود یا اینکه مبادا در روزهای هفته که سرکار می روند، درگیر بدی آب و هوا بشوند و نتوانند به کلاس یا محل کارشان سروقت برسند.

رفتار کردن با یک فرد اضطرابی نیز شرایط خاص خود را دارد، درست است که افراد دچار اختلالات اضطرابی می بایست تحت درمان روان شناختی قرار بگیرند تا بتوانند خود را درمان کنند اما اطرافیان فرد اضطرابی نیز می بایست مواردی را در رفتار و صحبت کردن با او مورد توجه قرار دهند.

اما در عین حال خیلی وقت ها افراد مختلف مثل همسر، دوست، خانواده و .

درباره اضطراب هایشان با ما صحبت می کنند.

به ویژه در این دوره دو ساله کرونایی که آمار اضطراب در بین مردم نیز بالا رفته است، این خیلی مهم است که بدانیم چه حرف هایی را بزنیم و چه حرف هایی را نزنیم تا هم به آرامش فرد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اضطرابی ها، چه چیزهایی نگوییم؟/ پرهیز از خوددرمانی در ارتباط با فرد مضطرب

به اضطرابی ها، چه چیزهایی نگوییم؟/ پرهیز از خوددرمانی در ارتباط با فرد مضطرب