مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-05اقتصادي

توضیح سازمان حج و زیارت درباره کاهش قیمت سفر به سوریه


توانستیم برای سه شب حضور حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان قرارداد ببندیم که نسبت به قرارداد قبلی حدود 900هزار و 98 تومان کاهش قیمت دارد - رییس سازمان حج و زیارت توضیحاتی درباره کاهش قیمت سفر به سوریه اعلام کرد و گفت: تاکنون 500 زائر به سوریه اعزام شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت درباره جزییات کاهش هزینه سفر به سوریه و فرآیند ثبت نام گفت: بعد از اینکه سفرهای زیارتی از حدود یک ماه گذشته راه اندازی شد، گروه های مختلف را اعزام کردیم.

وی ادامه داد: در بازار سوریه با قراردادهای جدیدی که بسته شد و همچنین با حمایتی که وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک ایران و سوریه در سفر اخیر صورت گرفت درباره بحث ورود شرکت های هواپیمایی دیگر برای عرصه خدمات به زائران نیز صحبت شد و توانستیم قیمت های اصلاحی جدیدی در این زمینه داشته باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت های اصلاحی گفت: توانستیم برای سه شب حضور حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان قرارداد ببندیم که نسبت به قرارداد قبلی حدود 900هزار و 98 تومان کاهش قیمت دارد و برای 4 شب که حدود 9 و میلیون 900 تومان بود توانستیم با هشت میلیون و 300 تومان قرارداد ببندیم که حدود یک و نیم میلیون کاهش قیمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سازمان حج و زیارت درباره کاهش قیمت سفر به سوریه

توضیح سازمان حج و زیارت درباره کاهش قیمت سفر به سوریه