مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-05اقتصادي

هشدار اتاق اصناف نسبت به تعطیلی کرونایی در شب عید


اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای از کاهش سطح میزان رعایت پروتکل ها در کسب وکارها به زیر 50 درصد خبر داده که در صورت ادامه این شرایط، دولت مجبور به اعمال محدودیت های شدید خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همچنین افزایش مرگ ومیرها، بر اساس پیش بینی وزارت بهداشت می توان کشور را در آغاز درگیری موج ششم این ویروس دانست.

تعداد ابتلاء تا حدی سرعت گرفته که متأسفانه پس از چندین ماه، دوباره بیمارستان ها در حال پرشدن از بیماران کرونایی است.

درحالی که در ابتدا تصور می شد سویه جدید اومکیرون علائم خفیفی دارد و به بستری یا مرگ نمی انجامد اما آمارهای اخیر در تمامی کشورها از جمله ایران نشان می دهد این تصور نادرست است و جهان با افزایش موارد بستری مبتلایان اومیکرون و افزایش مرگ ومیرها مواجه است.

اکنون پرواضح است تنها راه برون رفت از شرایط فعلی، تمرکز بیشتر بر رعایت دستورالعمل ها و رویه های صادره ستاد ملی مبارزه با کرونا است و حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو اجرای بهینه این دستورالعمل ها و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود؛ بنابراین لازم است ضمن تأکید بر دریافت دوز سوم واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز در دستور کار تمامی اتاق ها و اتحادیه های صنفی قرار گرفته گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اتاق اصناف نسبت به تعطیلی کرونایی در شب عید

هشدار اتاق اصناف نسبت به تعطیلی کرونایی در شب عید