مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-05سياسي

تمامی دستگاه ها در سال 1401 مشمول بازرسی و نظارت می شوند


در راستای ایجاد شفافیت مالی مقرر شد دستگاه هایی که ذیل دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی قرار ندارند، مشمول قانون محاسبات عمومی شوند.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در راستای ایجاد شفافیت مالی مقرر شد دستگاه هایی که ذیل دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی قرار ندارند، مشمول قانون محاسبات عمومی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس در تشریح مصوبات این کمیسیون، گفت: بر اساس موافقت اعضای کمیسیون تلفیق، دولت مجاز شد تا نسبت به واگذاری سهام پروژه های نیمه تمام صنعتی و تولیدی در اختیار خود در قالب شرکت های سهامی عام از طریق بازار سرمایه اقدام کند.

وی بیان کرد: همچنین بانک مرکزی موظف شد تا پروانه چرای دام، پروانه چاه کشاورزی، سند مالکیت اراضی زنجیره ای و حساب یارانه را به عنوان وثیقه و تضمین بازپرداخت تسهیلات دریافتی روستاییان، کشاورزان و دامداران سنتی و عشایر از بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری غیربانکی فراهم کند.

زارع ادامه داد: همچنین سازمان ملی زمین و مسکن مکلف شد تا 20 درصد از زمین ها و املاک در اختیار خود در حریم و محدوده شهرها را به شرکت بازآفرینی واگذار کند تا نسبت به بازآفرینی بافت های فرسوده و حاشیه شهرها اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه ها در سال 1401 مشمول بازرسی و نظارت می شوند

تمامی دستگاه ها در سال 1401 مشمول بازرسی و نظارت می شوند