مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-05ورزشي

کلهر: چیزی با ارزش تر از شهدا نداریم/ ملایی: شهدا راه را به مان نشان دادند


مراسم اولین یادواره 313 شهید مربی ورزش کشور با حضور معاون وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون ها به میزبانی فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، این مراسم با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز شنبه در موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، احمدی مدیرکل حوزه وزارت ورزش، میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزشهای همگانی و تعدادی از رؤسای فدراسیون ها در این مراسم حضور داشتند.

افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی در این مراسم گفت: بر اساس مصوبه ستاد عالی بزرگداشت شهدای وزارت ورزش و جوانان افتخار میزبانی این مراسم را داریم اما مهمتر از یک مصوبه موضوع مفهومی بزرگداشت شهید است.

وی با بیان اینکه برای اصلاح سبک زندگی به ورزش نیازمندیم، تصریح کرد: اما برای حیات معنوی و تعالی روح انسان نیاز به دستاوردهای معنوی داریم که قطعاً شهید بهترین موضوع فرهنگی و دستاورد معنوی جامعه است و با تجلیل از شهید می توانیم ارزش های معنوی را جاری و ساری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت مکرر شهدا اظهار داشت: جامعه برای تعالی نیازمند شاخص است که یقیناً شهید می تواند متناسب با نقشی که ایفا کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلهر: چیزی با ارزش تر از شهدا نداریم/ ملایی: شهدا راه را به مان نشان دادند

کلهر: چیزی با ارزش تر از شهدا نداریم/ ملایی: شهدا راه را به مان نشان دادند