مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-05سياسي

همتی: انگلیس دست از شیطنت برجامی بردارد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد موضع گیری مقامات انگلیسی در خصوص برجام، شیطنت است زیرا ایران به تمامی تعهدات هسته ای خود عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسن همتی در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به درخواست انگلیسی ها از کشورمان در راستای پایبندی ایران به توافق هسته ای و توقف فوری غنی سازی، گفت: کشورهای اروپایی ایفای نقش پلیس بد را میان خود تقسیم کرده اند و اکنون نوبت انگلیسی ها رسیده است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیان هیچ شرط برجامی از سوی اروپایی ها پذیرفته شده نیست، اظهار کرد: در این میان می توان اذعان کرد بیان پیش شرط توقف غنی سازی در راستای رفع تحریم ها نشان می دهد میان کشورهای اروپایی حاضر در برجام تفاهم وجود ندارد و آنها به بن بست سیاسی رسیده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تعهدات برجامی خودش را کامل اجرایی کرده است، ادامه داد: بر این اساس موضع گیری مقامات انگلیسی در خصوص برجام، فقط شیطنت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه دولت قبلی اجرای برخی تعهدات را داوطلبانه پذیرفته بود اما اروپایی ها همواره زیاده خواهی می کنند، افزود: بر این اساس اکنون جمهوری اسلامی اجازه هیچ قلدری برجامی را به کشوری نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: انگلیس دست از شیطنت برجامی بردارد

همتی: انگلیس دست از شیطنت برجامی بردارد