مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-05اجتماعي

محصور شدن 130 روستای آذربایجان شرقی در برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: براساس آخرین آمار دریافتی 130 روستا در محاصره برف بوده و تردد در مسیرهای منتهی به این روستاها امکان پذیر نیست.

- ، اروجعلی علیزاده از بسته شدن راه ارتباطی 130 روستای آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این روستاها مربوط به شهرستان های مراغه، چاراویماق، هشترود، اهر، مرند، ورزقان، سراب، بستان آباد و هریس است که در این میان شهرستان های چاروایماق با 40 روستا و اهر با 35 روستا بیشترین رقم را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: پیش بینی می شود مسیرگشایی این تعداد روستا تا پایان امروز ادامه داشته و در صورت همراهی شرایط آب و هوایی نهایتاً تا فردا صبح شاهد بازگشایی مسیرهای بسته باشیم.

علیزاده در عین حال از باز بودن تمام راه های اصل و فرعی استان با وجود بارش های سنگین چند ساعت گذشته خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بارش هایی که از دیشب در استان شاهد بودیم تمام 600 دستگاه خودروی سنگین و یک هزار پرسنل راهداری با حضور در محورهای مواصلاتی تمام تلاش و همت خود را برای جلوگیری از راه های اصلی و فرعی معطوف کردند که خوشبختانه این مهم در سایه این اقدامات محقق شد.

به گفته این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل استان حجم بارش های اخیر بین 20 تا 15 سانتی متر بوده که بیشترین بارش ها در اهر، چاروایماق، مراغه و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصور شدن 130 روستای آذربایجان شرقی در برف

محصور شدن 130 روستای آذربایجان شرقی در برف