مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-05اقتصادي

کسب سهم قابل توجه برای اعزام نیروی کار به رومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامد فروزان در حاشیه وبینار مشترک با کاردار و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در رومانی گفت: - مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کشور رومانی متقاضی 100 هزار نیروی کار است.

کشور های مختلفی در حال بازاریابی برای دریافت سهمیه از این کشور هستند، ما نیز تلاش می کنیم سهمی قابل توجه در این بازار داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامد فروزان در حاشیه وبینار مشترک با کاردار و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در رومانی گفت: موضوع اعزام نیروی کار ایرانی به رومانی را دنبال کردیم.

وی اعلام کرد: بر اساس تاکید و دستور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعزام نیروی کار ساده ایرانی به خارج از کشور با حفظ کرامت، عزت و شأن در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

فروزان تصریح کرد: بنا داریم نشست های مشترک را در این بخش با چند کشور دیگر نیز برگزار کنیم.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون بانک اطلاعاتی نیروی کار متقاضی اعزام به خارج از کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب سهم قابل توجه برای اعزام نیروی کار به رومانی

کسب سهم قابل توجه برای اعزام نیروی کار به رومانی