مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-05سياسي

انتقاد امام جمعه سوق از بی مهری مسؤولان استانی /شهری که پارک ندارد


امام جمعه شهر سوق با هشدار به مسئولان درباره کمبودها و کاستی های این شهر گفت: این شهر هیچ بوستان و پارکی برای تفریح جوانان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوق، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل، امام جمعه سوق با اشاره به اینکه مصلای نمازجمعه این شهر همچنان نیمه تمام مانده است، اظهار کرد: هفت سال است که برای ساخت مصلا کلنگ زنی شده، اما تاکنون هیچ اعتباری در این زمینه اختصاص نیافته است و تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: هم اینک مصلای برخی از شهرهای همسایه این شهر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است که جای خوشحالی و خرسندی دارد که مسئولان به ساخت آن توجه داشته اند، اما مردم از ما سئوال می کنند، چرا این همه تبعیض و بی مهری به شهر سوق می شود؟ حجت الاسلام کیانی اصل، دلیل برخی مشکلات و ضعف های در این استان و شهر را مشکلات و اختلافات سیاسی و جناحی مسئولان دانست و از آن ها خواست از تنش های سیاسی دوری کنند و یادآور شد: همین مشکلات و اختلافات سیاسی باعث شده که این استان در مظلومیت قرار بگیرد وگرنه ما جزو استان ها ی محروم نیستیم، بلکه توجه و اهمیت دادن به مسائل می تواند ما را از این مظلومیت بیرون ببرد.

وی به سایر مشکلات شهری اشاره کرد و بافت فرسوده را از جمله این مسائل در شهر سوق برشمرد و گفت: بافت فرسوده شهر، بسیار اسفبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سوق از بی مهری مسؤولان استانی /شهری که پارک ندارد

انتقاد امام جمعه سوق از بی مهری مسؤولان استانی /شهری که پارک ندارد