مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-05سياسي

مدارس متوسطه اول در البرز غیرحضوری شد


 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به شیوع گسترده سویه امیکرون در کشور و به تبع آن البرز و اینکه سنین پایین نیز در معرض خطر هستند، - ایسنا/البرز  نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به شیوع گسترده سویه امیکرون در کشور و به تبع آن البرز و اینکه سنین پایین نیز در معرض خطر هستند، به مدت دو هفته مدارس متوسطه اول به صورت غیرحضوری و متوسطه دوم و دانشگاه ها نیز به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز شنبه 16 بهمن برگزار شد، افزود: با توجه به سرعت همه گیری سویه امیکرون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دوز دوم و سوم کرونا به جد مورد تاکید است.

وی ادامه داد: در شرایط حساسی قرار داریم چراکه از طرفی با شیوع سریع سویه جدید کرونا و آغاز موج ششم این بیماری مواجه هستیم و از سوی دیگر مناسبت های ملی و مذهبی و تعطیلات نوروز را در پیش داریم.

عبداللهی گفت: تمامی مردم، بسیج، صنوف، فعالان اجتماعی و.

به طروق مختلف باید به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند.

وی افزود: کانون های مختلف تبلیغاتی، اطلاع رسانی و به ویژه صدا و سیمای استان باید در راستای اقناع سازی افکار عمومی و تبیین و تشریح شرایط گسترش بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس متوسطه اول در البرز غیرحضوری شد

مدارس متوسطه اول در البرز غیرحضوری شد