مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-05سياسي

تست پی سی آر 20 درصد مسافران خارجی فرودگاه بین المللی تبریز مثبت است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در هفته حدود 5 هزار نفر از طریق 16 پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی تبریز تردد می کنند، گفت: جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی تبریز کنترل های لازم را در این فرودگاه انجام می دهند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم امروز در در ارتباط تصویری با جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برای مواجهه با موج ششم کرونا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 شهرستان استان در وضعیت زرد، 7 شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان، 443 نفر است و از نظر تخت های بیمارستانی برای افزایش احتمالی بیماران، وضعیت مناسبی داریم.

  وی درخصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز گفت: 92 درصد از جمعیت استان دوز اول، 84 درصد دوز دوم و 35 درصد دوز سوم را تزریق کرده اند و استقبال خوبی از دوز سوم شده است.

  خرّم با بیان اینکه میزان فوتی های کرونا در استان نسبت به قبل از آغاز موج ششم افزایش نداشته است، افزود: در حال حاضر تعداد فوتی های کرونا در استان روزانه حداکثر دو نفر است و در برخی روزها نیز هیچ مورد فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست پی سی آر 20 درصد مسافران خارجی فرودگاه بین المللی تبریز مثبت است

تست پی سی آر 20 درصد مسافران خارجی فرودگاه بین المللی تبریز مثبت است