مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-05سياسي

فرار از مسئولیت دولت سابق و تشکیل دولت سایه با روحانی!


در حالی که روزنامه شرق، دورهمی روحانی و جهانگیری و خاتمی و ناطق نوری و باهنر و لاریجانی را «تشکیل دولت سایه» از سوی اصلاح طلبان می خواند، روزنامه آفتاب یزد به نکوهش این اقدام پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حالی که روزنامه شرق، دورهمی روحانی و جهانگیری و خاتمی و ناطق نوری و باهنر و لاریجانی را تشکیل دولت سایه از سوی اصلاح طلبان می خواند، روزنامه آفتاب یزد به نکوهش این اقدام پرداخت.

شرق درباره جلسات چهره های سیاسی مذکور نوشت: چندی پیش که خبر دیدار سیدمحمد خاتمی، علی اکبر ناطق نوری، حسن روحانی و سید حسن خمینی به گوش رسید، همه گمانه زنی ها به این سمت رفت که آیا این جمع و البته دیگر اصلاح طلبان بنای ترمیم تشکیلاتی خود و احیانا برنامه ریزی برای انتخابات های آینده را دارند یا خیر که جواد امام، از نزدیکان خاتمی، گفت این دیدارها صرفا دیدوبازدید است و نباید آنها را انتخاباتی دانست.

حالا اما سید محمود علیزاده طباطبایی، از اعضای حزب کارگزاران سازندگی، می گوید قرار است این جلسات به تشکیل دولت در سایه ختم شود: آقای روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است.

سران اصلاحات می خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از مسئولیت دولت سابق و تشکیل دولت سایه با روحانی!

فرار از مسئولیت دولت سابق و تشکیل دولت سایه با روحانی!