مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-05سياسي

عضو حزب کارگزاران: باید به خاطر جوانان هم شده به سمت تحزب برویم


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه جوانان باید قبل از اینکه سهم خود را در اداره کشور بیابند، کشور داری را در احزاب و تشکل ها فرا بگیرند، - علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در خودباوری و اعتماد و میدان دادن به جوانان، اظهار داشت: اوایل انقلاب عمده کار بر دوش جوانان بود.

از تظاهرات های گسترده که توسط دانشجویان صورت می گرفت تا ساماندهی برخی تحرکات انقلابی.

وی افزود: بسیاری از نهادهای انقلابی امروز همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن و کمیته انقلاب اسلامی از سوی جوانان راه اندازی و تاسیس شد.

زمانی که سپاه انقلاب اسلامی شروع به فعالیت کرد متوسط سن در آن کمتر از 20 سال بود و فقط 2 درصد از اعضای سپاه سنی بالای 30 سال داشتند.

نماینده اسبق مجلس با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با همت، تلاش، ایثار و فداکاری جوانان به پیروزی رسید، گفت: جوانان همواره پای ثابت انقلاب بودند و در میدان های عمل فداکارانه تلاش می کردند.

  نمازی با اشاره به نقش برجسته و پرشور جوانان در دفاع مقدس، گفت: اگر بگوییم بار اصلی جبهه و جنگ به لحاظ پشتیبانی و حضور در خط مقدم جنگ بر دوش جوانان بود، بی راه نگفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب کارگزاران: باید به خاطر جوانان هم شده به سمت تحزب برویم

عضو حزب کارگزاران: باید به خاطر جوانان هم شده به سمت تحزب برویم