مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-05سياسي

ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها


جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان از ادامه حضور نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا وضعیت زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

- اظهارداشت: بسیاری از مناطق جنوبی کرمان از وضعیت اضطرار خارج شده است و کار بازسازی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف در حال انجام است و ده ها گروه جهادی و نیروهای سپاه و بسیج در جنوب کرمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

وی تصریح کرد: گروه های فنی و مهندسی سپاه نیز با تجهیزات مناسب و ماشین های سنگین در منطقه حضور دارند و کار احداث سیل بندها به سرعت در حال انجام است و فصل بارندگی های استان کرمان در پیش است و تلاش می کنیم هر گونه خطر مجدد بروز سیل را از بین ببریم.

سردار نظری افزود: به صورت مشخص سپاه کار احداث 24 کیلومتر سیل بند آسیب دیده را در دستور کار قرار دارد و آماده همکاری برای رفع مشکلات منطقه است.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب برخی از روستاهای سیل زده نیز گفت: اقدامات لازم برای حل مشکل آب برخی از این روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین بر ادامه روند پاکسازی مناطق سیل زده از گل و لای تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات موجود خسارات به خانه ها و وسایل زندگی مردم است اما بدون شک مهمترین مشکل مردم خسارت جدی است که به زمین های کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها

ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها