مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-05اجتماعي

بارش شدید در 11 استان/ کاهش دما تا 12 درجه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش شدید برف و باران در 11 استان طی امروز (16 بهمن ماه) و کاهش دما تا 12 درجه خبرداد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش شدید برف و باران در 11 استان طی امروز (16 بهمن ماه) و کاهش دما تا 12 درجه خبرداد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: در روز شنبه (16 بهمن ماه) با تقویت و گسترش فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت و در مناطق جنوبی کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی افزود: شدت بارندگی در استان های مازندران، گلستان، گیلان، نوار غربی کردستان و کرمانشاه، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: در این روز در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و به تدریج در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در نواحی خشک و بیابانی خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید در 11 استان/ کاهش دما تا 12 درجه

بارش شدید در 11 استان/ کاهش دما تا 12 درجه