مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-05سياسي

برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود تلاش می کنیم


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود به عنوان پایگاه اصلی دین تلاش می کنیم تا این هدف مقدس محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین نشست ملی کوثر هدایت با قرائت عهد جمعی و درخواست دیدار ولی امر مسلمین با حضور معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی در این مراسم اظهار کرد: در زمان مبارکی به محضر علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شده و رزق زیارت این امام نصیبتان شده است، تمام افتخار این جمع این است که برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت گرد یکدیگر جمع شده اند.

وی با اشاره به شعار بأبی انت و امی و اهلی و مالی اضافه کرد: همه دارایی ما فدایی مسیری است که انتخاب کردیم و امروز شما بزرگواران با تمام دارایی و سرمایه خود آمده اید تا در کنار خانواده مسیر حقی را طی کنید.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امید ما این است این جمع به یک شجره طوبی تبدیل شود که اگر قرار است زمینه سازی ظهور و اتصال به حضرت ولیعصر (عج) محقق شود، ان شاءالله به دست این شجره طیبه مقدمات آن فراهم شود.

حجت الاسلام عزت زمانی با تأکید بر حفظ جایگاه مساجد و تلاش برای ارتقای این جایگاه، بیان داشت: این جمع برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود به عنوان پایگاه اصلی دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود تلاش می کنیم

برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود تلاش می کنیم