مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-05اجتماعي

شدت آسیب به پل تاریخی کرج بیشتر شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: عملیات نجات بخشی پل تاریخی کرج از دو یا سه هفته دیگر آغاز می شود تا وارد فصل خشک سال شویم و اقدامات اساسی مرمت آغاز شود.

- فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پل تاریخی خاتون اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان ادامه مرمت پل در فصل سرما وجود ندارد، منتظر بهبود شرایط جوی و افزایش دمای هوا هستیم تا بتوانیم اقدامات مرمتی لازم را روی این سازه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای مرمت این پل تامین شده، گفت: البته با اینکه طی چند ماه اخیر شدت آسیب وارده به این پل زیادتر شده، عملیات نجات بخشی آن از دو یا سه هفته دیگر آغاز می شود تا وارد فصل خشک سال شویم و اقدامات اساسی مرمت آغاز شود.

وی در خصوص کاخ ناصری هم توضیح داد: عملیات مرمت این کاخ هم در حال انجام است و تا کنون حدود 40 درصد آن انجام شده است.

این مسئول در پاسخ به اینکه چرا امکان بازدید از موزه شاملو وجود ندارد، گفت: منزل شخصی احمد شاملو موزه ای خصوصی است و صاحب آن می تواند بنا به خواست خود درهای آن به روی علاقه مندان باز کند و هیچ اجباری برای باز بودن همیشگی این موزه وجود ندارد.

محمدی در پاسخ به اینکه فرایند تبدیل خانه مصدق به موزه تا کجا پیش رفته، توضیح داد: رایزنی هایی با خانواده ایشان صورت گرفته ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت آسیب به پل تاریخی کرج بیشتر شده است

شدت آسیب به پل تاریخی کرج بیشتر شده است