مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-05اجتماعي

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه استان یزد


 سیدجواد میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: دهمین دوره طرح ملی دادرس جمعیت هلال احمر در 100 مدرسه استان  از بهمن ماه شروع و تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح 100 مدرسه در سطح استان تحت پوشش قرار گرفته و بیش از 3000 دانش آموز پایه هشتم مقطع متوسطه با آموزش کمک های اولیه در 8 بخش از قبیل پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، کنترل خونریزی پانسمان و بانداژ،شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم، اطفاحریق و اسکان اضطراری آشنا می شوند.

میرحسینی گفت: دادرس، طرح ارزشمندی است، که شروع آن به 10 سال پیش با وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد بر می گردد، طرحی که پایه و اساس آن روی اصول بشر دوستانه بنا نهاده شده و زمینه را برای مسئولیت پذیری همراه با اعتماد به نفس بالا و مهربانی بیشتر میان نوجوانان فراهم می آورد.

   معاون هلال احمر استان یزد تصریح کرد: در طرح دادرس از هرمدرسه دو تیم 15 نفره آموزش ها را دریافت و در المپیادهای آماده شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اشاره به شیوع موج جدید کرونا، شهرستان هایی که در وضعیت قرمز بسر میبرند آموزش ها در بستر شاد به دانش اموزان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه استان یزد

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه استان یزد