مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-05پزشكي

افزایش شهرستان های قرمز در استان سمنان


دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش شهرستان های پرخطر و قرمز این استان به سه شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش شهرستان های پرخطر و قرمز این استان به سه شهرستان خبر داد.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با قرمز شدن شرایط کرونایی در مرکز استان، شمار شهرهای پرخطر استان به سه شهرستان رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر سه شهرستان گرمسار، دامغان و سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با اشاره به آخرین اعلام رنگ بندی های کرونایی در کشور اضافه کرد: شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان آرادان، سرخه، مهدیشهر و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دکتر قدس بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: همکاران ما در مراکز واکسیناسیون آماده تکمیل واکسیناسیون شهروندان در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: اجتناب از دورهمی های خانوادگی در این شرایط بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرستان های قرمز در استان سمنان

افزایش شهرستان های قرمز در استان سمنان