مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-05سياسي

فردا آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی


داوطلبان مجاز تا فردا یکشنبه 17 بهمن ماه جاری فرصت دارند در مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ثبت نام کنند.

- داوطلبان مجاز تا فردا یکشنبه 17 بهمن ماه جاری فرصت دارند در مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری آغاز شده است، فردا یکشنبه 17 بهمن ماه پایان می یابد و داوطلبان تا فردا فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مرحله اصلی یا مرحله اول تکمیل ظرفیت مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده اند، می توانند تا فردا نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بر اساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاریخ 19 آبان 1398 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل های مربوط به سهمیه مناطق محروم هستند، در صورت علاقه مندی به انتخاب رشته محل های مذکور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی

فردا آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی