مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-05سياسي

عصبانیت ارگان سیا از ثبات قدم آیت الله صافی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت رادیو فردا در تحلیلی با عنوان صافی گلپایگانی؛ اوج تعصب شیعی در جمهوری اسلامی نوشت: نظرات (آیت الله) لطف الله صافی گلپایگانی درباره نظریه ولایت فقیه، - ثبات قدم مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی در صیانت از حریم اسلام و انقلاب اسلامی، ارگان رسمی سازمان سیا را عصبانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت رادیو فردا در تحلیلی با عنوان صافی گلپایگانی؛ اوج تعصب شیعی در جمهوری اسلامی نوشت: نظرات (آیت الله) لطف الله صافی گلپایگانی درباره نظریه ولایت فقیه، به خوبی نشان دهنده باور او به تسلط فقیهان شیعه بر سیاست است.

او از نظر مذهبی نه تنها سنتی ترین و متعصب ترین مرجع در میان مراجع کنونی تقلید شیعه به شمار می رفت، بلکه از نظر سیاسی به لایه های متعصب جمهوری اسلامی تعلق داشت.

صافی گلپایگانی را باید پیش از هر چیز، وارث میراث فکری و سیاسی آیت الله محمدرضا گلپایگانی (1278 1372) از مراجع تقلید مطرح شیعه در دوران کنونی دانست باقر گلپایگانی، فرزند آیت الله گلپایگانی گفته است وقتی اولین قانون اساسی جمهوری اسلامی نوشته شد، خمینی آن را به وسیله مهدی بازرگان و دیگر اعضای دولت نزد پدرش فرستاد تا او هم تأیید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت ارگان سیا از ثبات قدم آیت الله صافی (ره)

عصبانیت ارگان سیا از ثبات قدم آیت الله صافی (ره)