مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-04سياسي

ورود مدعی العموم به تصادفات جاده ای دماوند/ میدان رمپ فرار در ورودی شهر احداث شود


دادستان شهرستان دماوند در پی تصادفات اخیر در منطقه گیلاوند نسبت به تشکیل نشست شورای حقوق عامه اقدام و بر ضرورت تسریع در احداث میدان رمپ فرار کامیون ها در ورودی شهر دماوند تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس دماوند، در پی وقوع تصادف در محدوده منطقه گیلاوند و در راستای مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها موضوع سند دهه اقدام برای ایمنی راه ها، نشست حقوق عامه دادستانی با حضور محمدتقی تقی زاده، دادستان شهرستان دماوند، صمد جلیلوند، معاون فنی و عمرانی فرمانداری دماوند، علی شیوا، شهردار دماوند، سرهنگ محمودی، رییس پلیس راه دماوند فیروزکوه، سرگرد براری، رییس پلیس راهور دماوند و احمدی خطیر، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست، ضمن ابراز تاسف از وقوع تصادف فوتی و تسلیت به خانواده معزا و خسارت های شدید مالی به شهروندان فهیم، بر اقدام عاجل مصوبات سابق الصدور در شورای حقوق عامه و شورای ترافیک شهرستان و استان تاکید شد.

پس از نشست،  مسئولان مذکور در محل وقوع تصادف حضور یافتند و نسبت به کارشناسی دقیق و بررسی سوابق خصوص رفع نواقص نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی در محدوده گیلاوند، سربندان، سیدآباد،جابان، هشت بهشت و غیره پرداختند و با ارائه طرح های مقدماتی تا اجرای کامل طرح کمربندی محور با ایجاد نصب تابلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به تصادفات جاده ای دماوند/ میدان رمپ فرار در ورودی شهر احداث شود

ورود مدعی العموم به تصادفات جاده ای دماوند/ میدان رمپ فرار در ورودی شهر احداث شود