مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-04سياسي

جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است تأکید کرد: با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمنان، - ، سید محمد حسینی در یادواره 28 شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت، خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام بخش، درس آموز و باعث فداکاری، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم می شود، گفت: مخالفت و کینه دشمن با ائمه به خاطر این است که وجود آن ها باعث افزایش پیروان مکتب اهل بیت و هواخواهان عدالت و پیروی از حق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است تأکید کرد: با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمنان، اگر امروز ما در آرامش به سر می بریم به خاطر شهدا است، چرا که شهدا در مقابل دشمن ایستادند و برای کشور و مردم عزت ایجاد کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان به اینکه امروز بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، اظهار کرد: حشدالشعبی، حزب الله، لشکر فاطمیون، حیدریون و انصارالله یمن به واسطه وجود روحیه انقلاب اسلامی شکل گرفته اند.

حسینی گفت: اگر در گذشته نیروهای مقاومت جواب موشک را با سنگ می دادند، امروز موشک در دست نیروهای مقاومت است و رژیم اشغالگر قدس که می خواست از نیل تا فرات را تسخیر کند، امروز یک نوار باریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است

جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است