مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-04سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایران جزیره ثبات است


جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی امروز در یادواره 28 شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت، خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام بخش، درس آموز و باعث فداکاری، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم می شود، افزود: مخالفت و کینه دشمن با ائمه به خاطر این است که وجود آن ها باعث افزایش پیروان مکتب اهل بیت و هواخواهان عدالت و پیروی از حق خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در یک منطقه ای پر آشوب است تاکید کرد: با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمنان، اگر امروز ما در آرامش به سر می بریم به خاطر شهدا است چرا که شهدا در مقابل دشمن ایستادند و برای کشور و مردم عزت ایجاد کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان به اینکه امروز بسیج محدود به مرز های جغرافیایی ایران نیست، اظهارداشت: حشدالشعبی، حزب الله، لشکر فاطمیون، حیدریون و انصارالله یمن بواسطه وجود روحیه انقلاب اسلامی شکل گرفته اند.

حسینی گفت: اگر در گذشته نیرو های مقاومت جواب موشک را با سنگ می دادند امروز موشک در دست نیرو های مقاومت است و رژیم اشغالگر قدس که می خواست از نیل تا فرات را تسخیر کند امروز یک نوار باریک غزه را نمی تواند کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایران جزیره ثبات است

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایران جزیره ثبات است