مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-04اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم


برنامه داریم به سمت مدارس نسل سوم برویم که به موازات مهارت آموزی، کارآفرینی را نیز به دانش آموزان یاد دهد تا دانش آموزان در خصوص اشتغال بعد از تحصیل، - برنامه داریم به سمت مدارس نسل سوم برویم که به موازات مهارت آموزی، کارآفرینی را نیز به دانش آموزان یاد دهد تا دانش آموزان در خصوص اشتغال بعد از تحصیل، مشکلی نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با دانش آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات علوم قرآنی استان مازندران، گفت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری امروز در سفر یک روزه خود به استان مازندران، با جمعی از دانش آموزان نخبه، برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی دیدار و گفت و گو کرد.

یوسف نوری در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان به ویژه شهیدان فرهنگی و دانش آموز گفت: شما در واقع جانشینان شهیدانی چون شهید فهمیده هستید که امام خمینی(ره) در خصوص مقام آن شهید، فرمودند: رهبر من آن کودک 13ساله است که نارنجک به خود می بندد و به مصاف دشمن می رود .

وزیر آموزش و پرورش، دانش آموزان را سرمایه های کشور نامید و بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان، در 13آبان 57در مقابل نظام ستمشاهی ایستادند و بیش از 50تن در همان روز به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم

وزیر آموزش و پرورش: برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم