مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-04سياسي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و تجسمی هنرمندان شمالغرب کشور در ماکو


نمایشگاه هنر هنرمندان شمالغرب کشور با حضور هنرمندان 9 استان به مناسبت چهل و سومین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو و با حضور بخش خصوصی در ماکو افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نمایشگاه هنر هنرمندان شمالغرب کشور با حضور هنرمندان 9 استان به مناسبت چهل و سومین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو و با حضور بخش خصوصی در ماکو افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج هنر و تبیین هنر در جامعه و حمایت هنرمندان منطقه درحال برگزاری است .

این نمایشگاه، با تفاوت از سنوات گذشته و با با حضور هنرمندان 9 استان کشور از جمله آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کردستان ، زنجان ، همدان ، کرمانشاه ، تهران و اصفهان در حال برگزاریست.

در این نمایشگاه 102غرفه و آثار 200 هنرمند به معرض نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این نمایشگاه هنر هنرمندان در رشته های صنایع دستی، هنرهای تجسمی و توانمندی بانوان در معرض دید بازدید کنندگان بوده و کارگاه های مرتبط و همچنین گالری محصولات نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 شب در سالن همایش ها و نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد ماکو برای بازید علاقمندان دایر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و تجسمی هنرمندان شمالغرب کشور در ماکو

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و تجسمی هنرمندان شمالغرب کشور در ماکو