مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-04اجتماعي

دانش آموزان سرمایه های کشورند/برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم


وزیر آموزش و پرورش در دیدار با دانش آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات علوم قرآنی استان مازندران، گفت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم.

- وزیر آموزش و پرورش دردیدار با دانش آموزان نخبه استان مازندران: دانش آموزان سرمایه های کشورند/برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم وزیر آموزش و پرورش در دیدار با دانش آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات علوم قرآنی استان مازندران، گفت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری امروز در سفر یک روزه خود به استان مازندران، با جمعی از دانش آموزان نخبه، برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی دیدار و گفت و گو کرد.

یوسف نوری در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان به ویژه شهیدان فرهنگی و دانش آموز گفت: شما در واقع جانشینان شهیدانی چون شهید فهمیده هستید که امام خمینی(ره) در خصوص مقام آن شهید، فرمودند: رهبر من آن کودک 13ساله است که نارنجک به خود می بندد و به مصاف دشمن می رود .

وزیر آموزش و پرورش، دانش آموزان را سرمایه های کشور نامید و بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان، در 13آبان 57در مقابل نظام ستمشاهی ایستادند و بیش از 50تن در همان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان سرمایه های کشورند/برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم

دانش آموزان سرمایه های کشورند/برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم