مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-04سياسي

میز خدمت در نماز جمعه ورامین برگزار شد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر میز خدمت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی پس از نماز جمعه ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، استاندار تهران و مسوولان شهرستان با حضور در نماز جمعه به سوالات شهروندان دشت ورامین پاسخ دادند.

محسن منصوری استاندار تهران در خصوص حضور در میز خدمت به خبرگزاری فارس گفت: شعار دولت مردمی دولت رییسی پاسخگویی به مردم در هر لحظه از شبانه روز است، چرا که مردم صاحبان واقعی این نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: خدمت کردن به مردم یک عبادت است وعبادت زمان و مکان نمی شناسد یک روز در محل کار جوابگوی مردم هستیم و یک روز دیگر در مصلای نماز جمعه و این یک افتخار است.

منصوری بیان داشت: هدف از تشکیل میز خدمت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، رفع مشکلات آنها، ارتباط مستقیم مردم با مسوولان است که این نوع پاسخگویی بسیار مطلوب است.

وی در پایان گفت: عمده ترین مشکلاتی که مردم در این میز خدمت مطرح کردند اشتغال جوانان، مشکلات کشاورزی و مشکلات وام تولید کنندگان می باشد.

گفتنی است، در این میز خدمت استاندار تهران، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان، ابفای جنوب شرق، رواسای اداران شهرستان ورامین حصور داشتند که با استقبال خوب مردم مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت در نماز جمعه ورامین برگزار شد

میز خدمت در نماز جمعه ورامین برگزار شد