مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-04سياسي

دولت تولیدکنندگان انجیر کوه چنار را حمایت کند


با توجه به مرغوبیت و کیفیت محصول انجیر کوه چنار، از دولت انتظار داریم تولیدکنندگان را حمایت کرده تا این محصول ارزشمند به صورت خام فروشی فروخته نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام سید علی محمد شهیم در خطبه های امروز نماز جمعه، ولادت باسعادت امام باقر(ع ) و همچنین دهه پرفروغ فجر و انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز همه ما مدیون این حرکت عظیم امام امت هستیم و این انقلاب بعد از 43 سال پابرجا و استوار ایستاده است.

امام جمعه کوه چنار با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، ارائه راهبردهای مهم و نکات دستوری رهبری به مسوولین اقتصادی کشور در جهت خنثی سازی تحریم ها و همچنین حمایت از تولیدکنندگان را از مهمترین نکات این دیدار عنوان کرد.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه تولید انجیر شهرستان تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت انجیر در شهرستان تولید می شود، انتظاری که از دولت داریم با توجه به مرغوبیت و کیفیت این محصول، از تولیدکنندگان حمایت کنند تا این محصول ارزشمند به صورت خام فروشی فروخته نشود و ساماندهی شود.

حجت الاسلام شهیم با درخواست از سرمایه گزاران و سرمایه داران منطقه خاطرنشان کرد: به جای خانه خریدن در شهرها و اخیرا در کشورهای خارج، صنایع تبدیلی را راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تولیدکنندگان انجیر کوه چنار را حمایت کند

دولت تولیدکنندگان انجیر کوه چنار را حمایت کند