مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-04سياسي

مردم برای پیشگیری از کرونا همه دستورالعمل ها را رعایت کنند


انتظار می رود که مردم برای پیشگیری از کرونا همه دستورالعمل ها را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، اظهار داشت: با وجود محدودیت هایی که خلفا برای این امام ایجاد کرده بودند، ایشان به مسئولیت الهی خود که ترویج دین و نشر احکام الهی و مبارزه با بدعت ها و گروه های انحرافی بود، عمل کردند.

امام جمعه دیر بیان کرد: امام هادی (ع) علاوه بر تربیت شاگردان برجسته با ایجاد شبکه وکالت و نمایندگی در سراسر مناطق اسلامی توانست با شیعیان خود در ارتباط باشد.

وی افزود: در موقعیتی که روی بحث امامت حساسیت بود، امام زیارت غدیریه امیرالمومنین (ع) را مطرح و در زیارت جامعه کبیره جایگاه والای امامت و امامان را بیان می کند.

امام جمعه دیر گفت: در شرایطی که دشمن مانع زیارت مردم از قبر امام حسین (ع) می شد، این امام بزرگوار برخلاف خلفای حاکم مردم را به این کار تشویق می کردند.

وی با اشاره به شدت گرفتن بیماری کرونا خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی شد و تاکید کرد: در خصوص تعطیلی نمازجمعه تا الان چیزی به ما اعلام نشده است، اما اگر بحث تعطیلی نمازجمعه باشد ما هم مثل گذشته عمل خواهیم کرد و سلامت و حفظ جان مردم بر همه ما لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای پیشگیری از کرونا همه دستورالعمل ها را رعایت کنند

مردم برای پیشگیری از کرونا همه دستورالعمل ها را رعایت کنند