مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-04سياسي

ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است


ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است، اینکه اراذل و اوباش بیاید با رعب و وحشت امنیت مردم را به خطر بیندازد، - زیبنده نظام اسلامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به شهادت یکی از مأموران پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در استان فارس اظهار کرد: در آیات و روایات متعددی بر لزوم مبارزه با افرادی که باعث رعب و وحشت مردم می شوند تاکید شده و مجلس محترم باید قوانینی را وضع کند که مأموران انتظامی به عنوان حافظان امنیت کشور بتوانند با این افراد برخورد جدی کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم وضع قوانین مناسب برای مبارزه با اوباش باعث ایجاد نا امنی و جری شدن این افراد می شود، خاطرنشان کرد: لازم است که مسئولان قضایی و انتظامی و نمایندگان مجلس با همکاری یکدیگر فکری برای مبارزه با اوباش کنند.

امام جمعه کرج با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور پلیس به مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم انقلابی کشور، تصریح کرد: ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است و اینکه اراذل و اوباش بیاید با رعب و وحشت امنیت مردم را به خطر بیندازد، زیبنده نظام اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است

ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است