مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04سياسي

ایران اسلامی با آرمان های والایش در مسیر عزت ثابت قدم است


ایران اسلامی با آرمان های بلند والایش با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در مسیر عزت و هدفش ثابت قدم است.

- ، محسن افشارچی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقطعی خاص از تاریخ رخ داد و توانست بر معادلات جهانی و منطقه ای تاثیر بگذارد، گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم ها و تهدید ها استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر ملتی به آرمان های بلند و والای آن ملت است چرا که هر چه اهداف بلندتر و بزرگتر باشد، سختی های راه آن نیز بیشتر است، افزود: ایران اسلامی با آرمان های بلند والایش با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در مسیر عزت و هدفش ثابت قدم است.

استاندارز نجان با تاکید بر ینکه ایران اسلامی با وجود تحریم ها و تهدید ها استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی را به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده است، گفت: ایران با پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عزت رسید.

افشارچی با بیان اینکه استقلال حاصل از انقلاب در ابعاد مختلف نعمت های خدادادی بوده و باید نسبت به آن چه که به عنوان نعمت به دست ما رسیده است، شکرگزار باشیم، متذکر شد: در گذشته همه امورات ما از تصمیمات حاکمیتی تا امور کوچک توسط کشورهای بیگانه تعیین می شد ولی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی با آرمان های والایش در مسیر عزت ثابت قدم است

ایران اسلامی با آرمان های والایش در مسیر عزت ثابت قدم است