مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04دانش

اولین مسابقه ملی ایده پردازی شیمی در شهرری برگزار شد


اولین مسابقه ملی ایده پردازی شیمی ویژه دانشجویان و دانش آموزان کشور با هدف ایده پروری و تبدیل آنها به فرصت های جدید شغلی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، اولین دوره مسابقه ملی ایده پردازی شیمی ویژه دانشجویان و دانش آموزان کشور با هدف جریان سازی و ایده پروری و تبدیل آنها به فرصت های جدید شغلی با همکاری انجمن علمی شیمی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.

291 ایده در مسابقه شرکت کردند مریم قلی زاده رییس دانشکده فنی مهندسی و علوم پایه دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ره) اظهار کرد: این مسابقات با محورهایی از جمله مدلسازی مولکولی و برنامه نویسی درشیمی، بیوشیمی، شیمی باتری ها، شیمی نفت و گاز و شیمی نساجی، شیمی دارویی و شیمی پلیمر برگزار شد.

 وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات را شناخت افراد دارای ایده در حوزه شیمی عنوان کرد و افزود: این مسابقه فرصت خوبی برای جوانانی است که ایده دارند ولی نحوه استفاده و کسب درآمد از آن را ندارند.

دبیر اجرایی مسابقه با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه به صورت انفرادی و گروهی ایده های خود را به نمایش گذشته اند، بیان داشت: 362 دانشجو و دانش آموز با 291 ایده طی چهار ماه گذشته در این دوره از مسابقه شیمی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مسابقه ملی ایده پردازی شیمی در شهرری برگزار شد

اولین مسابقه ملی ایده پردازی شیمی در شهرری برگزار شد