مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-04سياسي

آشوری: اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود


اقتدار پلیس که برآمده از اراده عمومی برای برقراری امنیت و آرامش است، نباید خدشه دار شود.

- محمد آشوری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به شهادت یک پلیس در پی قمه کشی اراذل و اوباش، اظهار کرد: پلیس مظهر اراده عمومی برای برقراری امنیت است و نباید اقتدار او مورد خدشه قرار گیرد.

وی با بیان این که صیانت از امنیت مردم خط قرمز پلیس در مواجهه با برهم زنندگان نظم عمومی است و این مهم در سایه حمایت قانونی و قضایی از پلیس میسر می شود، تصریح کرد: ابعاد جدیدی از تهدید بر علیه امنیت عمومی در جامعه بوجود آمده که مجلس می بایست قانون بکارگیری تجهیزات پلیسی نظیر سلاح را به نفع تقویت امنیت عمومی اصلاح و یا تقویت کند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین اضافه کرد: نیروی انتظامی با طیف وسیعی از تهدیدات در کشورمان مقابله می کند و تشکیل پلیس های تخصصی در بدنه نیروی انتظامی سبب مواجهه بهتر با جرایم شده است و لذا اگر بسترسازی قانونی برای ایفای بهتر مسؤولیت های پلیس مورد نیاز باشد، مجلس در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

آشوری از نقش پلیس در ایجاد امنیت همه جانبه در کشورمان بخصوص در استان هرمزگان تجلیل کرد و بیان داشت: گاهی عدم ایفای مناسب مسؤولیت از سوی برخی دستگاه ها سبب فشار مضاعف بر پلیس می شود که ضرورت دارد تا در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود

آشوری: اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود