مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-04اقتصادي

قیمت بالای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با انتقاد شدید از بالا بودن قیمت زمین واگذار شده در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل از مسئولان خواست این نرخ را تعدیل کنند.

- حسین پیرموذن در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: تسهیل صدور مجوز کسب و کار در دستور جلسه شورای گفتگو قرار گرفته و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مسئولان کشوری و استانی سعی دارند تا در بهبود فضای کسب و کار ساده سازی صدور مجوزهای کسب و کار را به عنوان اولویت در دستور کار قرار دهند.

وی گله مندی بخش خصوصی را از طولانی شدن فرآیند صدور مجوزها و استعلامات متعدد برای کارآفرینی و اشتغالزایی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تعدد قوانین و تاخیر در صدور مجوزها آسیب جدی به بخش خصوصی وارد کرده و انتظار می رود در دولت سیزدهم با تاکید رییس جمهور اقدامات موثر در زدودن قوانین مخل و مزاحم تولید انجام شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: در دولت گذشته پنجره واحد در این زمینه مصوب شده بود که متاسفانه به شکل درست اجرا نشد و ما نتوانستیم در بهبود محیط کسب و کار رتبه مناسبی را به دست آوریم.

پیرموذن رتبه سه رقمی کشورمان را در محیط کسب و کار یادآور شد و بیان کرد: در بین 190 کشور دنیا و رنگینک انجام شده جایگاه کشورمان 127 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بالای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل

قیمت بالای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل