مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-04سياسي

تکذیب نامه 200 صفحه ای منتسب به جلیلی توسط عضو دفتر وی


یکی از اعضای دفتر سعید جلیلی نامه 200 صفحه ای منتسب به عضو شورای عالی امنیت ملی را «خیالی» خواند و با تعبیر «خبرسازی های سازمان یافته» آن را تکذیب کرد.

- یکی از اعضای دفتر سعید جلیلی نامه 200 صفحه ای منتسب به عضو شورای عالی امنیت ملی را خیالی خواند و با تعبیر خبرسازی های سازمان یافته آن را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس رنجبر با طعنه به انتشار خبرهایی از جزییات نامه منتسب به جلیلی، اصل نامه را خیالی خواند و با تعبیر خبرسازی های سازمان یافته تلویحا آن را تکذیب کرد.

رنجبر در رشته توییتی دیگر با عنوان سه فریم از واقعیت! از یک گزارش دقیق و مفصل 136 صفحه ای خبر داده که کارگروه سیاست خارجی دولت سایه در مرداد 1400 و برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور، آن را تهیه کرده بود.

به گفته رنجبر این گزارش به ارزیابی آخرین گزارش ظریف به مجلس درباره برجام پرداخته و به شکلی مستند، تمام ادعاهای خلاف واقع وی را رد می کرد.

در توییت عضو دفتر سعید جلیلی آمده است : طبق تبصره 1 ماده 9 قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای ‎برجام (مصوب 21 مهر 1394)، وزیر امور خارجه موظف بوده روند اجرای توافقنامه را هر سه ماه یک بار به مجلس گزارش دهد؛ اما گزارش آخر ظریف دامنه موضوعات مختلف و گسترده تری را دربر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب نامه 200 صفحه ای منتسب به جلیلی توسط عضو دفتر وی

تکذیب نامه 200 صفحه ای منتسب به جلیلی توسط عضو دفتر وی