مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-04سياسي

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت شهادت یک افسر پلیس در شیراز


رییس جهاد دانشگاهی استان فارس طی پیامی شهادت سرهنگ رنجبر افسر پلیس توسط اشرار در شیراز، پیام تسلیتی صادر کرد.

- در پی شهادت یکی از مأمورین خدوم نیروی انتظامی در درگیری با اشرار، رییس جهاد دانشگاهی فارس شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده صبور ایشان تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، مظاهر بابایی، شهادت سرهنگ رنجبر از مأمورین خدوم نیروی انتظامی و برادر یکی از جهادگران دانشگاهی فارس که در درگیری با اشرار به مقام شهادت نائل شده است را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده صبور ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

متن کامل این پیام چنین است؛ بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت شهادت یک افسر پلیس در شیراز

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت شهادت یک افسر پلیس در شیراز