مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-04فرهنگي

دست پر کرمانشاه در جشنواره فیلم فجر/ هفده فیلم برجسته اکران می شوند


مهدی ربانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص هشتمین جشنواره فیلم فجر استان، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت فیلم های جشنواره فیلم فجر، از طریق سایت های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند.

وی افزود: سال گذشته ما در کرمانشاه دو سینما داشتیم و جشنواره را در این دو سینما (آزادی و فرهنگ) برگزار نمودیم؛ امسال تعداد سینماهای شهر کرمانشاه به چهار افزایش یافته است و برای اولین بار در سطح کشور در میان چند استان ممتاز کشور قرار گرفته و جشنواره فجر امسال را در سه سینما برگزار می کنیم؛ از طرفی در سطح همه مراکز استانها که جشنواره با 16 فیلم برگزار خواهند نمود، کرمانشاه از 17 فیلم جشنواره برخوردار است.

معاون امور هنری و سینمایی کرمانشاه تصریح کرد: امسال ظرفیت صندلی سینما در کرمانشاه حدود 20 درصد افزایش یافته است و استاندارد کشور در حدود هر 400 نفر یک صندلی هست که ما در کرمانشاه متاسفانه پایین تر از این نرم قرار داشته و برای جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر کرمانشاه کمتر از 1500 صندلی در کرمانشاه داریم، ولی باز هم با استانداردهای جهانی که به ازای هر 10 هزار نفر یک سینما ی 100 نفره خیلی فاصله داریم.

ربانی نژاد ادامه داد: نکته دیگر که بایستی متذکر شوم در هر مرکز استان فقط چند فیلم پر اقبال و مطرح اکران می شود و این در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پر کرمانشاه در جشنواره فیلم فجر/ هفده فیلم برجسته اکران می شوند

دست پر کرمانشاه در جشنواره فیلم فجر/ هفده فیلم برجسته اکران می شوند