مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-04سياسي

خانواده شهدا و ایثارگران اسناد و مفاخر انقلاب هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اسناد و مفاخر انقلاب هستند و هرچه داریم به برکت آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار جمعی از خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تبریک دهه فجر و ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: عمر انسان ارزش زیادی دارد و انسان باید از آن به درستی بهره برداری کند.

وی با بیان اینکه اگر عمر انسان همراه با وزر و وبال باشد چه می توان کرد؟ افزود: کاربرد عمر این است که قابل معامله است، انسان باید از فرصت عمر خود بهترین استفاده را ببرد و ارزش های معنوی را کسب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ گفت: خود خدای متعال که نعمت عمر را به انسان داده، خریدار عمر است.

وی اظهار داشت: خدا با شما معامله کرده و سود در این معامله است نه در خود عمر؛ عمر تضییع شده ارزشی ندارد اما اگر انسان عمر خود را هوشیارانه معامله کند نرخ عمرش تا حدی بالا می رود که در هیچ قالبی نمی گنجد مانند خون امام حسین  (ع) که با هیچ چیز قابل محاسبه و معامله نیست جز با یک چیز که آن قیمت را خدا تضمین می کند و خون بها می شود؛ این چیزی نیست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا و ایثارگران اسناد و مفاخر انقلاب هستند

خانواده شهدا و ایثارگران اسناد و مفاخر انقلاب هستند