مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-04بين الملل

جوسازی ضدچینی پلوسی در آستانه بازی های المپیک پکن


رییس مجلس نمایندگان آمریکا، به ورزشکاران آمریکایی که قرار است در بازی های المپیک پکن رقابت کنند، توصیه کرد از به خشم آوردن دولت بی رحم چین با انتقادات حقوق بشری از آن بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا که کشورش بزرگترین ناقض حقوق اقلیت هاست، روز پنجشنبه گفت که ایالات متحده وظیفه اخلاقی دارد که نقض حقوق بشر توسط چین را محکوم کند، اما از ورزشکاران آمریکایی خواست با به خشم آوردن دولت بی رحم چین در المپیک پکن خطر نکنند.

  پلوسی که در جلسه کمیسیون اجرایی کنگره صحبت می کرد در ادامه اتهام زنی های بی اساس واشنگتن علیه پکن در خصوص نقض حقوق اقلیت اویغور در چین، مدعی شد کمیته بین المللی المپیک چشم خود را بر روی این مسئله می بندد.

قانون گذاران آمریکایی روز دوشنبه از مقامات المپیک ایالات متحده خواستند تا برای دفاع از ورزشکاران آمریکایی در برابر آنچه تلافی جویی احتمالی دولت چین خواندند، در صورتی که این ورزشکاران تصمیم بگیرند در مورد نقض حقوق بشر توسط چین در بازی های المپیک زمستانی پکن صحبت کنند، آماده شوند.

پلوسی با این ادعا که واشنگتن وظیفه اخلاقی فوری دارد تا در مورد این مسائل در طول بازی ها روشنگری کند، افزود: اکنون کمیته بین المللی المپیک با کمک شرکت های حامی مالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی ضدچینی پلوسی در آستانه بازی های المپیک پکن

جوسازی ضدچینی پلوسی در آستانه بازی های المپیک پکن