مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-04دانش

طراحی الگوی جامع کارامد و ماموریت گرا برای تدوین کتابهای درسی


وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها گفت: مقرر شده تألیف و تدوین کتب های دروس براساس الگویی جامع کارآمد و مأموریت گرا طراحی و پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه ها مبنا قرار گیرد.

- محمد علی زلفی گل در یکی از شبکه های اجتماعی از ارسال نامه ای به رؤسای دانشگاه ها خبر داد در این نامه آمده است: احتراماً با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی همچنان که استحضار دارید محتوای کتب مبتنی بر سرفصل های آموزشی به منزله چارچوب نظری و عملی دروس دانشگاهی نقش بسیار مهمی در اثربخشی نظام آموزشی و تحقق کامل اهداف آموزشی و پژوهشی به عهده دارد بر همین اساس مقرر شده است که 《الگویی جامع، کارآمد و مأموریت گرایی تألیف و تدوین کتاب های درس دانشگاهی》 طراحی و پس از تصویب در هیأت امنای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مبنای کار قرار گیرد.

به همین منظور مستدعی است دستور فرمایید تجارب مفید و پیشنهادات اثربخش اعضای محترم هیأت علمی و شوراهای انتشارات و مراکز نشر آن دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی حداکثر تا نیمه اسفند ماه سال جاری در اختیار مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی قرار گیرد.

بدیهی است تجارب ارزشمند سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی 《سمت 》و مرکز نشر دانشگاهی به طور ویژه در این فرآیند مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی الگوی جامع کارامد و ماموریت گرا برای تدوین کتابهای درسی

طراحی الگوی جامع کارامد و ماموریت گرا برای تدوین کتابهای درسی